O Tower Digital
O Tower Digital
Content is King. Distribution is Queen.
W dobie mediów cyfrowych oraz zjawisk typu attention crash nie wystarczy jedynie tworzyć wysokiej jakości materiałów informacyjnych, poradnikowych i wizerunkowych. Marketing treści stał się bowiem elementem ekonomii uwagi. Do odpowiedniego zarządzania informacją potrzebne jest więc zaplecze narzędziowe, które pozwoli dotrzeć z przekazem do wybranej grupy docelowej dokładnie wtedy, kiedy będzie ona gotowa na jego efektywne przyswojenie.
Tower Digital, jako część Grupy Tower, zajmuje się wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych w celu budowania wizerunku online, zdobywania zasięgu i optymalizacji kosztu dotarcia z komunikacją e-marketingową do użytkownika oraz pozyskania jego najbardziej wartościowego zasobu – czasu.
Marketing oparty na danych
Ekonomia uwagi traktuje zainteresowanie potencjalnego konsumenta, jako bardzo cenny zasób. Uwzględniając ją w działaniach marketingowych pokazujemy, że dana marka szanuje i ceni czas swoich klientów. By dotrzeć z wartościową komunikacją do użytkowników otoczonych szumem informacyjnym potrzebujemy narzędzi pozwalających nam sprawnie zarządzać środowiskiem cyfrowym, w którym przebywają oni na co dzień w poszukiwaniu zarówno informacji, jak i rozrywki. Właśnie dlatego zarówno działania PR-owe, jak i treści oparte na marketingu narracyjnym wspieramy odpowiednią promocją online.
Optymalizujemy strony internetowe i treści pod kątem wytycznych Google, prowadzimy działania pozycjonerskie i reklamowe na YouTube, a także wsłuchujemy się w algorytmy takich platform jak Facebook, LinkedIn czy TikTok, by tworzyć materiały oraz kreacje reklamowe osiągające wytyczone cele. Efekty naszej pracy są mierzalne, a zastosowanie analityki internetowej pomaga nie tylko usprawniać kampanie online, lecz także precyzyjnie raportować wyniki działań naszym Klientom, wyciągać wnioski oraz wdrażać nowe rozwiązania.
Łukasz Osiński
Managing Director, Tower Group Communications