Chcę obniżyć koszty reklamy

Chcę obniżyć koszty reklamy

Kto i co

Kto i co?

Co tak naprawdę chcesz osiągnąć:

  • wiedzieć, że Twoje reklamy przynoszą zysk z inwestycji (poprawa ROI)?

  • mieć pewność, że reklamujesz się tam, gdzie faktycznie są Twoi klienci?

  • upewnić się, że nie marnujesz budżetu merketingowego na puste kliknięcia?

Zanim dobierzemy odpowiednie narzędzia promocji zadamy Ci sporo pytań i zbadamy Twoje otoczenie rynkowe, by dobrać optymalne rozwiązanie do Twoich potrzeb.

W jaki sposób?

Weźmiemy pod uwagę takie rozwiązania jak:

  • optymalizacja konwersji (CRO) i analizą sprzedażową sklepu,

  • audyt SEO witryny internetowej,

  • audyt systemów reklamowych (Google Ads, Facebook, Instagram),

  • audyt słów kluczowych, stawek reklam, miejsc wyświetlenia, grup docelowych,

  • audyt narzędzi analitycznych i sprzedażowych,

  • analiza podróży konsumenta,

  • analiza komunikacji sprzedażowej i wizerunkowej.

W jaki sposób
Dlaczego

Dlaczego?

Guru marketingu John Wanamaker podobno zwykł mawiać: „Połowa środków przeznaczonych na reklamę jest zmarnowana, tylko która?”. Choć nie wiemy czy to naprawdę jego słowa, gdyż przypisuje się je także wielu innym klasykom marketingu, dziś mamy jednak pewność, że efektywność internetowych kampanii reklamowych jesteśmy w stanie zmierzyć na wiele sposobów. Nie da się jednak ukryć, że by poprawnie przeprowadzić ten proces potrzebna jest ekspercka wiedza oraz doświadczenie.

Zyski z poszczególnych elementów działań promocyjnych online wykazać  możemy poprzez zaawansowaną analitykę internetową , mierząc wpływ poszczególnych reklam na sprzedaż  lub realizację celów biznesowych. Możliwe jest to również za pomocą audytów kampanii reklamowych, gdzie doświadczony specjalista, będzie w stanie wykazać, w których miejscach przepłacamy, a także jakie techniczne elementy kampanii można zoptymalizować.

Nie każdy komunikat reklamowy prowadzi bezpośrednio do sprzedaży. Niektóre formy reklamy „ogrzewają” leady przygotowując je do dokonania zakupu lub wyboru usługi. Poprawnie dobrana strategia będzie z jednej strony oszczędzać budżet reklamodawcy, poprzez inwestycje w źródła ruchu poparte danymi analitycznymi, a z drugiej strony poszukiwać nowych miejsc i sposobów dotarcia do klienta.

By poprawić efekty marketingowe nie zawsze trzeba wydawać więcej, najczęściej wystarczy wydawać mądrzej i właśnie w tym obszarze jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Zapytaj nas o nasze najlepsze kampanie lub zobacz case study.

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Nasze kompetencje

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Chcę poprawić widoczność mojej firmy w Sieci

Sprawdź, jak poprzez działania SEO, kampanie reklamowe oraz aktywność w social media zrealizujemy Twój cel.

Dowiedz się więcej…

Chcę się dowiedzieć gdzie są moi potencjalni klienci

Sprawdź, jak poprzez znajomość branży online, narzędzi do monitoringu mediów oraz analitykę internetową, wytropimy tych użytkowników, którzy będą chcieli u Ciebie kupować.

Dowiedz się więcej…

Chcę przyciągnąć uwagę internautów

Sprawdź, jak docieramy do nowych użytkowników poprzez kreatywne kampanie reklamowe, filmy na YouTube, obecność w social media oraz dedykowane landing pages.

Dowiedz się więcej…

Chcę więcej sprzedawać online

Sprawdź, jak podnosimy przychody e-sklepów poprzez poprawę ich widoczności, optymalizację konwersji, marketing automation oraz lejki sprzedażowe.

Dowiedz się więcej…

Chcę pozyskać leady B2B

Sprawdź, jak układamy odpowiednie ścieżki dotarcia za pomocą content marketingu i omnichannel, by zainteresować Twoją ofertą przedstawicieli konkretnych branż.

Dowiedz się więcej…

Chcę mieć to z głowy!

Jeśli czujesz, że liczba dostępnych rozwiązań i narzędzi marketingowych online Cię przytłacza lub po prostu nie lubisz nieustannie nasłuchiwać i analizować nowinek z obszaru zmieniających się nowych mediów – mamy rozwiązanie również dla Ciebie!

Dowiedz się więcej…

Chcę poprawić widoczność mojej firmy w Sieci

Sprawdź, jak poprzez działania SEO, kampanie reklamowe oraz aktywność w social media zrealizujemy Twój cel.

Dowiedz się więcej…

Chcę się dowiedzieć gdzie są moi potencjalni klienci

Sprawdź, jak poprzez znajomość branży online, narzędzi do monitoringu mediów oraz analitykę internetową, wytropimy tych użytkowników, którzy będą chcieli u Ciebie kupować.

Dowiedz się więcej…

Chcę przyciągnąć uwagę internautów

Sprawdź, jak docieramy do nowych użytkowników poprzez kreatywne kampanie reklamowe, filmy na YouTube, obecność w social media oraz dedykowane landing pages.

Dowiedz się więcej…

Chcę więcej sprzedawać online

Sprawdź, jak podnosimy przychody e-sklepów poprzez poprawę ich widoczności, optymalizację konwersji, marketing automation oraz lejki sprzedażowe.

Dowiedz się więcej…

Chcę pozyskać
leady B2B

Sprawdź, jak układamy odpowiednie ścieżki dotarcia za pomocą content marketingu i omnichannel, by zainteresować Twoją ofertą przedstawicieli konkretnych branż.

Dowiedz się więcej…

Chcę mieć to z głowy!

Jeśli czujesz, że liczba dostępnych rozwiązań i narzędzi marketingowych online Cię przytłacza lub po prostu nie lubisz nieustannie nasłuchiwać i analizować nowinek z obszaru zmieniających się nowych mediów – mamy rozwiązanie również dla Ciebie!

Dowiedz się więcej…

Case study

A może zamiast tylko słuchać o naszych komepetencjach, chcesz zobaczyć efekty działań?

Case study

A może zamiast tylko słuchać o naszych komepetencjach, chcesz zobaczyć efekty działań?

Ikona lokalizacji
Orion Business Tower, Henryka Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź
Zobacz mapę